Skupina 21

Vrtec Rogaška Slatina
Enota: Studenček

Vzgojiteljica: Natalija Drovenik
Pomočnica vzgojiteljice: Darinka Bastašič

 

GIBALNE AKTIVNOSTI V NAŠI SKUPINI OB SVETOVNEM DNEVU HOJE

Že zjutraj ob prihodu v vrtec, smo strokovne delavke za starše in otroke pripravile razne gibalne izzive. Na ploščadi pred vhodom v vrtec smo uredile čutno pot (leseni zaboji, napolnjeni z različnim materialom (mah, divji kostanji, želodi, orehi, veje) in Fit hodnik-garderoba (pajkovo mrežo iz elastike in poligon iz klopi, steperjev in obročev).

Del igralnice smo spremenili v Fit igralnico gibalnico, kjer smo sledili ciljema, da otrok sproščeno izvaja naravne oblike gibanja po razgibanem terenu in iskanje lastne poti pri reševanju gibalnih problemov.

Otroke sva spodbujali k aktivni vlogi pri prinašanju različnih športnih pripomočkov in obračanju pohištva. Gibalne pripomočke smo prenašali na različne načine (s potiskanje, dvigovanje, kotaljenje…). Vseskozi so otroci imeli na voljo FIT hidracijski kotiček. Med aktivnostjo sva skrbeli za varnost.

Po malici smo se odpravili na sprehod do bližnjega travnika, kjer smo hodili, prestopali, tekali  po različnih površinah (asfalt, makadam, visoka trava, pokošena trava), po klancu navzgor, navzdol, po ozki potki v koloni, tekali po ravnini in travi, opazovali odpadanje listja z bližnjih dreves.

Ob vrnitvi v vrtec smo premagovali ovire še na jesenski čutni poti na igrišču vrtca (hoja po in med različnem materialu (v gumah in mrežastih vrečah), veje, listju, sekanci, storži, lubje, kožuhovina, hoja in plazenje po tunelu iz vej, prestopanje debelejših vej, hoja po kolutih, plazenje, hoja po slamnatih kockah, sestopanje, skakanje iz njih)….

Otroci so ta dan zaznali lepoto narave z vsemi čutili in ob neposrednem opazovanju, opazili regratove cvetove in jih nabrali za šopek, ki smo ga odnesli v vrtec. Poudarek smo dajali predvsem gibanju oz. hoji kot najprimernejši obliki gibanja za ohranjanje zdravja.

Otroci so bili motivirani in dobre volje. Nobeden od otrok ni kazal nezainteresiranosti, posamezniki (mlajši otroci), ki so vmes nekoliko zaostajali, so potrebovali malce najine spodbude k hitrejši hoji in k aktivni vključitvi v druge oblike gibanja.

 

 

Na vrh
Accessibility